CallZen

CallZen är en plattform för kontaktcenterintelligens som använder avancerad AI-teknik för att transkribera och sammanfatta konversationer på flera språk och dialekter som använder sig av avancerad AI-teknik för att transkribera och sammanfatta konversationer i flera språk och dialekter.

Plattformen erbjuder funktioner som spårning av viktiga ögonblick i kundkonversationer, betygssättning av samtal och chattar med hjälp av AI, insamling och spårning av kundfeedback, övervakning av konversationer mellan kunder och samarbetspartners, automatiserad kvalitetskontroll och övervakning av agentprestationer.

Den erbjuder även möjlighet att validera agenters åtgärder mot CRM-data, skapa anpassade rapporter och analysera konversationsdata samt assistera agenter vid försäljningspresentationer med hjälp av AI-stöd och träna agenter baserat på deras individuella styrkor och svagheter.

CallZen kan assistera agenter vid försäljningspresentationer genom att förse dem med sammanfattningar av tidigare konversationer, kundens stämning och språkpreferenser baserat på tidigare interaktioner. Det kan också coacha agenter baserat på deras individuella styrkor och svagheter för att förbättra deras effektivitet.

Leave a Reply

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *